ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το νέο Διώροφο της VDL

 Άνετο διώροφο μεταφέρει μέχρι 96 άτομα

 Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σημαίνει χαμηλές εκπομπές CO2

 Modular ελαφριά κατασκευή συμβάλλει στην εξαιρετική κερδοφορία

 

Η VDL Bus & Coach εισάγει νέο Διώροφο , το VDL Futura FDD2 - ένα τεράστιο προσόν για υπεραστικές μεταφορές και διακοπές. Ως διάδοχος της επιτυχημένης σειράς VDL Synergy, το VDL Futura FDD2 είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των διώροφων τουριστικών λεωφορείων. Με χωρητικότητα έως και 96 επιβάτες, η VDL Bus & Coach προσφέρει τόσο στον απαιτητικό τουρίστα και στην επιχείρηση υπεραστικών επιβατών μια άνετη και κατάλληλη λύση μεταφοράς. Με εξελιγμένο, αεροδυναμικό, μοντέρνο σχεδιασμό, το VDL Futura FDD2 είναι το επόμενο ορόσημο στην high-end VDL Futura οικογένεια και ένας τέλειος σύντροφος για την FHD2 και FMD2. Ο κινητήρας σε συνδυασμό με την αεροδυναμική εγγυάται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια χαμηλές εκπομπές CO2. Το VDL Futura FDD2 είναι το Λεωφορείο που συμβάλλει όχι μόνο στον καλύτερο δυνατό τρόπο για «Κέρδος της κυριότητας», αλλά θα γίνει και το έκθεμα πολλών εταιρειών λεωφορείων.

 

Το 2010, η VDL Bus & Coach ξεκίνησε το πολυτελές Νέα Futura FHD2, το οποίο το 2012 είχε στεφθεί με τον τιμητικό τίτλο «Λεωφορείο της Χρονιάς». Αποτελούσε τη βάση για μια εντελώς νέα γραμμή Λεωφορείων, με το FDD2 όπως το σημερινό - και με ύψος τέσσερα μέτρα, γραμματικό - υψηλό σημείο.

Ακολουθώντας τα ίχνη του FHD2 και FMD2, το νέο FDD2 είναι το τρίτο προϊόν στην οικογένεια Futura. Η σχεδιαστική γλώσσα Futura είναι σαφώς αναγνωρίσιμη στην FDD2, αλλά αυτό το διώροφο διαθέτει επίσης τα δικά του ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του. Το ύψος τεσσάρων μέτρων έδωσε στους σχεδιαστές τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα όμορφο αεροδυναμικό εμπρός - αυτό που φαίνεται να είναι ένα ενιαίο, συνεχές, καμπύλες παράθυρο. Στην πραγματικότητα, όμως, αυτό το παρμπρίζ αποτελείται από πολλαπλά τμήματα, για να κρατήσει το κόστος αντικατάστασης κάτω, αν ποτέ υποστεί ζημιά.

 

Ο σχεδιασμός επιτείνεται από τα φώτα ημέρας στο δυναμικά σχεδιασμένο, σε σχήμα βέλους μονάδες των προβολέων και τα φώτα περιγράμματος πάνω από το παρμπρίζ. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από στρογγυλεμένες γωνίες, καλή ποιότητα κατασκευής, μοντέρνα, φωτεινά χρώματα και ελαφριά υλικά. Εκπέμπει ενότητα και αρμονία, καθιστώντας το άτομο να αισθάνεται άνετα.

 

Σχεδιαστική γλώσσα

Το νέο VDL Futura FDD2 είναι ένα πραγματικό μέλος της οικογένειας Futura, με την άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητα VDL. Το FDD2 είναι ένα άλλο καλό παράδειγμα στη μακρά παράδοση της VDL-χτισμένων Λεωφορείων. Με ξεχωριστό σχεδιασμό και το ύψος τεσσάρων μέτρων του είναι ένα πραγματικό eye-catcher στο δρόμο. Το οικογενειακό ιστορικό Futura είναι απτό στο περίοπτο και πολύ αναγνωρίσιμο λογότυπο και τη σχεδιαστική γλώσσα, όπως φαίνεται στο μπροστινό μέρος, οι μονάδες των προβολέων και σχεδιαστικά στοιχεία από τις πλευρές και πίσω.

 

 

Πολυτελή λιμουζίνα

Το Futura FDD2 είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη: 13085 χιλιοστά (FDD2-130 μέχρι και 84 επιβάτες) και 14.145 χιλιοστών (FDD2-141 για έως και 96 επιβάτες), και τα δύο τριαξονικά λεωφορεία. Με μεταξόνια του 6195 και 7255 χιλιοστά αντίστοιχα, αυτό οδηγεί σε σφιχτό στροφή ακτίνες των 21.450 χιλιοστών και 24.300 χιλιοστό, χάρη εν μέρει σε μια μέγιστη εκτροπή των τροχών των 52 °. Με ένα εμπρός πρόβολο 2.280 mm για τα δύο μοντέλα και η οπίσθια προεξοχή του 3110 χιλιοστά, αυτό το νέο Futura FDD2 παραμένει ένα εξαιρετικά ευέλικτο διώροφο. Το ολοκλήρωμα κατασκευής είναι παρόμοια με εκείνη του FHD2, φυσικά με τις απαραίτητες τροποποιήσεις για την αντοχή και ακαμψία που απαιτούνται για τα διώροφα. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση της VDL Futura FDD2 δεν είναι καθαρά μόνο για την άνεση των επιβατών. Το FDD2 συνδυάζει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο με ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, ως τα μέλη της οικογένειας της, τα FHD2 και FMD2, έχουν ήδη αποδείξει περίτρανα. ΤΟ VDL Futura FDD2 προσφέρει στους επιβάτες την άνεση και την ασφάλεια μίας πολυτελούς λιμουζίνας.

 

Κατασκευή σπονδυλωτή ως νέο πρότυπο

Η VDL Bus & Coach έχει λάβει την αρθρωτή κατασκευή των τουριστικών λεωφορείων στα μεγάλα ύψη. Η συνέργεια μεταξύ FHD2 και FMD2 είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής. Με την ανάπτυξη του FDD2, η VDL Bus & Coach έχει τελειοποιήσει περαιτέρω αυτή την προσέγγιση. Το πίσω μέρος του νέου FDD2 είναι η εικόνα ίδια με του FHD2, μόνο λίγο ψηλότερα. Το τοξωτό σχήμα έχει διατηρηθεί, καθώς έχουν την αεροδυναμική. Το FDD2 μοιράζεται επίσης τα δυναμικά πίσω φώτα με το FHD2.

 

Το αρθρωτό σύστημα κατασκευής που αναπτύχθηκε από την VDL Bus & προσφέρει πολλά συνεργιστικά οφέλη. Για παράδειγμα, οι βασικές ενότητες εμπρός και πίσω άξονα για το FDD2 είναι πανομοιότυπες με εκείνες του FHD2. Οι ενότητες αυτές παράγονται στους χώρους παραγωγής στην VDL Bus Ενότητες στο Valkenswaard. Στη συνέχεια, οι μονάδες προσυναρμολογούνται, μετά την οποία ενώνονται σε μια μικρή γραμμή παραγωγής. Η χωριστή κατασκευή των διαφόρων εξαρτημάτων από τα πούλμαν Futura καθιστά δυνατή την αφαίρεση της επεξεργασίας πρώτων υλών - συγκόλληση, πριόνισμα, κοπή - από την περιοχή συναρμολόγησης έτσι η συναρμολόγηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ένα εξαιρετικά καθαρό και αποτελεσματικό τρόπο. Η σπονδυλωτή κατασκευαστική τεχνική που χρησιμοποιούνται από την VDL Bus & Coach παρέχει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο της βελτιστοποίησης και της αποτελεσματικότητας.

 

Τεχνική Σάντουιτς

Η προσέγγιση αρθρωτής σχεδίασης της VDL Bus & Coach καθιστά δυνατό επίσης για το FDD2 να επωφεληθεί από τις τελευταίες τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην FDH2 και FMD2, όπως το εξαιρετικά ελαφρύ στέγη πάνελ σάντουιτς. Η VDL έχει βελτιωθεί περαιτέρω σε αυτή την τεχνική, και στο FDD2 χρησιμοποιείται επίσης για το δάπεδο του άνω ορόφου. Ως αποτέλεσμα, το ελεύθερο ύψος του κάτω ορόφου έχει αυξηθεί σε ένα ευρύχωρο 1.855 χιλιοστών. Η απαραίτητη ισχύς αυτού του στοιχείου δαπέδου επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης ενός προφίλ διέλασης αλουμινίου. Κατασκευή με ελαφρύ οροφή και το δάπεδο του άνω ορόφου χαμηλώνει το κέντρο του βάρους του οχήματος, το οποίο οδηγεί σε άριστο κράτημα στο δρόμο. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του δαπέδου στο κάτω κατάστρωμα είναι η εξαιρετική αξία μόνωσης του, κρατώντας το δρόμο και τον κινητήρα στο ελάχιστο.

 

Ελαφριά κατασκευή σημαίνει εξοικονόμηση

Η Modular κατασκευή οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση βάρους. Εξάλλου, στο πάτωμα πάνελ σάντουιτς και την οροφή, που η VDL αναπτύσσεται στο εσωτερικό της, η εξοικονόμηση βάρους μπορεί επίσης να βρεθεί στα έπιπλα, η πρόσφατα σχεδιασμένη τουαλέτα και η μονάδα κουζίνας, όλα επιτυγχάνονται με τη χρήση ελαφρών υλικών και βελτιστοποιημένη κάτοψη, ακόμη και αν η τουαλέτα έχει μια μεγάλη σηπτική δεξαμενή 80 λίτρων για την αποθήκευση των λυμάτων.

 

Με το νέο FDD2, η VDL Bus & Coach έχει για άλλη μια φορά κατάφερει να επιτύχει τέλεια ισορροπία μεταξύ του βάρους, τα υλικά και τη λειτουργικότητα. Η τελειότητα της ακαμψίας του FDD2 μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην ολοκληρωμένη κατασκευή. Αυτό επιβεβαιώνει επάξια τη φήμη της VDL Bus & Coach που έχει κερδίσει για την οικοδόμηση ελαφρύ λεωφορεία και πούλμαν.

 

Ελαφρύ συν ένα οικονομικό κινητήρα σημαίνει οικονομικό όφελος για τον φορέα εκμετάλλευσης Λεωφορείων. Χαμηλό απόβαρο του οχήματος καθιστά δυνατό να μεταφέρουν περισσότερους επιβάτες, και ένα ελαφρύ όχημα καταναλώνει λιγότερα καύσιμα. Για την επιχείρηση Λεωφορείων αυτό σημαίνει διπλό όφελος - περισσότεροι επιβάτες και χαμηλότερο κόστος καυσίμου - με αποτέλεσμα «Κέρδος της κυριότητας».

 

Επιβάτες

Ακόμη και με την μέγιστη δυναμικότητά του 96 + 1 + 1 ατόμων, το εσωτερικό του νέου Futura FDD2 εξακολουθεί να προσφέρει αξιόλογο χώρο για να κινηθείς γύρω. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες πτυχές του νέου εσωτερικού είναι η έλλειψη αιχμηρών γωνιών. Όλες οι μονάδες στο πούλμαν, συμπεριλαμβανομένης και της κουζίνας, τα κλιμακοστάσια, τουαλέτα, έχουν λοξές ή στρογγυλεμένες γωνίες. Αμέσως μετά την επιβίβαση, εφιστάται η προσοχή του ατόμου στο μεγάλο χώρο για κίνηση που έχει δημιουργηθεί στο μπροστά και στο κέντρο στους χώρους εισόδου. Τα ανοιχτόχρωμα, μαλακά υλικά ενισχύουν την εμπειρία του ταξιδιού που μεταφέρονται στον προορισμό των διακοπών σας ή επαγγελματικό ραντεβού στο πολυτελές ύφος, κατάλληλα και ξεκούραστα. Η εμπειρία αυτή ενισχύεται περαιτέρω από τα VDL Class 100 καθίσματα. Ακριβότερες εκδόσεις, κλάση 300 και 500, είναι επίσης διαθέσιμα ως επιλογή.

 

Άνεση

Η σειρά Futura VDL βάζει την άνεση των επιβατών στην κορυφή της λίστας. Το σασί FDD2, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, εγγυάται ένα άνετο ταξίδι. Η ακουστική ποιότητα του εσωτερικού, ο συνδυασμός χρωμάτων και οι φυσικές καμπύλες του μαλακού σχεδιασμού παρέχουν στους επιβάτες το καλύτερο δυνατό περιβάλλον διαβίωσης. Αυτό ενισχύεται περαιτέρω από το προσπίπτον φως από τις καταπακτές με γυάλινη οροφή, οι οποίες επίσης χρησιμεύουν ως έξοδοι κινδύνου. Το κλίμα στο χώρο επιβατών ρυθμίζεται κεντρικά, και ο οδηγός απολαμβάνει τον προσωπικό έλεγχο του κλίματος. Εδώ, επίσης, η VDL Bus & Coach βασίζεται σε διάσημους εταίρους.

 

Οι μεγάλες οθόνες 19 ιντσών είναι διαθέσιμες για να επιτρέψει στους επιβάτες να βλέπουν ταινίες ή να ακολουθήσετε τη διαδρομή μέσω του συστήματος πλοήγησης. Μια πανοραμική κάμερα είναι διαθέσιμη ως επιλογή, η οποία καθιστά δυνατή να απολαύσετε όλη τη θέα προς την κατεύθυνση του ταξιδιού. Ως επιλογή, μικρές οθόνες LCD μπορεί να προβλέπεται για τους επιβάτες που κάθονται στην πρώτη σειρά.

Για τα άτομα με αναπηρία το Futura FDD2 προσφέρει τη δυνατότητα μιας ράμπας που βρίσκεται στην πόρτα πολύ φαρδιά κέντρο. Στην περιοχή που καταλαμβάνεται από τις πιο πίσω θέσεις στο κατώτερο κατάστρωμα, το διάστημα μπορεί να γίνει για ένα ή δύο άτομα σε αναπηρικά καροτσάκια.

 

Προσβάσιμος χώρος αποσκευών

Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του νέου VDL Futura προτεραιότητα δόθηκε στη δημιουργία όσο το δυνατόν μεγαλύτερου χώρου αποσκευών. Ο χώρος αποσκευών, με ανώτατο όριο εντελώς απαλλαγμένο από εμπόδια, είναι ένα επιβλητικό 9,3 m3 (χωρίς χώρο για ύπνο). Ο οδηγός έχει άφθονο χώρο για να κινούνται μέσα. Η αποστολή του γίνεται πιο εύκολη από προσεκτικά μελετημένο φωτισμο LED. Τρεις καταπακτές με χαμηλό ανελκυστήρα-πάνω από το ύψος και μία πόρτα - με κεντρικό κλείδωμα - παρέχει πρόσβαση στο διαμέρισμα. Οι καταπακτές φέρουν ελατήρια αερίου.

 

Εργονομικός χώρος εργασίας

Το νέο VDL Futura FDD2 υπερέχει σε άνεση για τους επιβάτες και προσφέρει ένα εξαιρετικό εργονομικό περιβάλλον εργασίας του οδηγού. Ο οδηγός έχει ένα ευρύχωρο χώρο εργασίας. Ο οδηγός ενός FHD2 θα αναγνωρίσει αμέσως το χώρο εργασίας. Το κάθισμα και το ρυθμιζόμενο τιμόνι μπορεί να τοποθετηθεί κατά βέλτιστο τρόπο σε σχέση με το ταμπλό και του πίνακα οργάνων για να φιλοξενήσει τους οδηγούς οποιουδήποτε ύψους. Οι δοκιμές που πραγματοποιούνται από την VDL Bus & Coach έχουν δείξει ότι τόσο ψηλούς οδηγούς όσο και κοντύτερους συναδέλφους τους ρυθμίζουν την ιδανική θέση καθίσματος με ευκολία.

Ο οδηγός έχει επίσης μια καλή ανοδική άποψη. Οι μηχανικοί της VDL έδωσαν κλίση του δαπέδου του άνω ορόφου πάνω στο παρμπρίζ, αυξάνοντας σημαντικά την ανοδική γωνία θέασης. Αυτό είναι ιδιαίτερα επωφελές για ψηλότερους οδηγούς, ειδικά για τα φανάρια κρέμεται και οδική σήμανση. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι οι εξωτερικοί καθρέπτες θα μπορούσαν να τοποθετηθεί υψηλότερα. Αυτά είναι τώρα τοποθετημένα σε ύψος δύο μέτρων.

Ο καθρέφτης στην πλευρά του οδηγού έχει έναν καθρέφτη ευρείας γωνίας, και από την πλευρά της εισόδου έχει έναν καθρέφτη τυφλής γωνίας, το οποίο είναι ένα επιπλέον κυρτό κάτοπτρο που παρέχει μια προβολή του συνόλου της πλευράς μπροστά από το πούλμαν. Οι βραχίονες του καθρέφτη μπορεί να διπλωθεί μέσα, για να αποφύγετε την πρόκληση βλάβης σε ένα πλυντήριο λεωφορείων για παράδειγμα. Το φωτιστικό καθρέφτη στην πλευρά εισόδου είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα LED φως εισόδου.

 

 

 

Το cockpit - στο χώρο εργασίας του οδηγού - έχει το ίδιο κομψό ταμπλό σύμφωνα με τα Futura-οικογενειακά πρότυπα. Είναι ελκυστικό, καλά οργανωμένο και εργονομικό. Οι συστάδες οργάνων, οθόνες και διακόπτες ομαδοποιούνται και είναι τοποθετημένα σε μια λογική σειρά.

 

Ο πίνακας οργάνων είναι σαφώς ορατά και, μέσα από την κεντρική οθόνη, εμφανίζει όλα τα είδη των πληροφοριών σχετικά με το όχημα, η κατανάλωση καυσίμου, η κατάσταση της θύρας, ανιχνευτής καπνού, κλπ φωτεινή οθόνη στη δεξιά πλευρά της κεντρικής κονσόλας δείχνει η κάμερα από το ανώτερο κατάστρωμα, σύστημα πλοήγησης ή κάμερα οπισθοπορείας. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας βρίσκεται δίπλα του, στις άκρες των δαχτύλων του. Η κονσόλα για το αριστερό χέρι, από την πλευρά παράθυρο του οδηγού, περιλαμβάνει τους διακόπτες, πίνακας ελέγχου του κλίματος και διακόπτη επιλογής για την ZF AS Tronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Χειροκίνητη παρέμβαση είναι δυνατή μέσω του μοχλού στην κολόνα του τιμονιού, η οποία χρησιμεύει επίσης ως επιβραδυντής. Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για το ραδιόφωνο, τηλέφωνο και cruise control.

 

Αποθηκευτικός χώρος

Ο οδηγός έχει επίσης ένα εύκολα προσβάσιμο χώρο, 24- και πρίζες 12 Volt και μια σύνδεση USB. Ο ψηφιακός ταχογράφος είναι ιδανικά τοποθετημένος στο ταμπλό στα δεξιά του οδηγού. Το ταμπλό του συνοδηγού έχει αλλάξει από εκείνα που βρίσκονται στα άλλα μέλη της οικογένειας Futura. Έχει προστεθεί εδώ πρόσθετη λειτουργικότητα, όπως ένα τραπέζι πτυσσόμενο για ένα φορητό υπολογιστή. Υπάρχει ένα πρότυπο ντουλάπι, προαιρετικός χώρος για ένα ψυγείο και ένα μικρόφωνο μέσα στις δυνατότητές χεριού. Για υπεραστικές μεταφορές στο χώρο εργασίας του οδηγού μπορεί να επεκταθεί προαιρετικά να περιλαμβάνει έναν πίνακα πληρωμής.

 

Ασφάλεια

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία που θα τεθεί σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου 2015, η VDL Futura FDD2 είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη ενεργού συστήματος πέδησης »AEBS» (προηγμένο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης) που βοηθά τον οδηγό για στο φρενάρισμα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Το AEBS αναγνωρίζει αργή κίνηση αντικείμενα και εκείνοι που έχουν έρθει σε μια στάση. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα ραντάρ ενσωματωμένο στο μπροστινό μέρος, αναγνωρίζει τα αργά σε κίνηση αντικείμενα και εκείνα που έχουν σταματήσει την λωρίδα του Λεωφορείου και ανταποκρίνεται ανάλογα. Το σύστημα (Adaptive Cruise Control) ACC είναι διαθέσιμο ως επιλογή. Αυτό συνδυάζει το σύστημα ασφαλείας με λειτουργία άνεσης.

 

Οι νέοι ευρωπαϊκοί κανονισμοί θα κάνουν επίσης το σύστημα Lane Departure Warning (LDWS) υποχρεωτικό. Όταν το όχημα ξεφεύγει από την προβλεπόμενη διαδρομή ο οδηγός προειδοποιείται για την ανάγκη διορθωτικών διεύθυνσης μέσω δονήσεων του καθίσματος. Σταμάτημα κυλισης, το σύστημα που αποτρέπει το όχημα από τροχαίο πίσω, όταν το τράβηγμα μακριά σε μια πλαγιά είναι στάνταρ, όπως είναι «ESP» (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας). Το ESP κρατά το τιμόνι Λεωφορείου στην προβλεπόμενη κατεύθυνση, όταν είναι απαραίτητο να φρενάρει σταθερά σε μια καμπύλη ή σε ολισθηρό οδόστρωμα και βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο κατά τη διάρκεια των ελιγμών αποφυγής.

 

Βασιστείτε στην αποδεδειγμένη ποιότητα: DAF MX-13

Η DAF MX-13 είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο στην VDL Futura. Αυτό το νέο VDL Futura FDD2 είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα προϊόν από την ολλανδική πόλη του Αϊντχόβεν τεχνολογίας: το MX-13 375. Αυτός ο Euro 6 κινητήρας παράγει 375 kW (510 hp) και 2500 Nm ροπής σε ένα ευρύ φάσμα από 1.000 έως 1.425 σ.α.λ. .

Ο MX-13 είναι ένας εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με εκτόπισμα των 12,9 λίτρων. Το κοινό σύστημα μπεκ επιτρέπει υψηλή πίεση ψεκασμού μέχρι 2.500 bar για βέλτιστη καύση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα εκπομπών και θορύβου και την καλύτερη δυνατή απόδοση των καυσίμων. Το MX-13 διαθέτει ένα υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT). Όλα αυτά συμβάλλουν στην ευνοϊκή Total Cost of Ownership (TCO) του Futura FDD2. Το διάστημα συντήρησης καθορίζεται σε 90.000 χιλιόμετρα. Πίσω από το MX-13 το αξιόπιστο ZF AS Tronic 12 AS 2701 BO μεταδίδει την ισχύ στον κινητήριο άξονα με μείωση 2,93 για επιπλέον άνεση. Στα 100 km / h, κινητήρας λειτουργεί με 1.230 rpm. Για την επιχείρηση Λεωφορείον ο ίδιος κινητήρας, αποτελεί ουσιαστική συμβολή στο "Κέρδος της κυριότητας», ενώ για το περιβάλλον αυτό σημαίνει περαιτέρω μείωση των ήδη ευνοϊκή εκπομπών CO2 του Λεωφορείου ανά χιλιομετρικό επιβάτη βαθμολογίας.

 

Η προσεκτική εξέταση

Τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, η ομάδα σχεδιασμού βοηθήθηκε από μια ομάδα έμπειρων οδηγών διώροφων. Αυτό έδωσε πολλές ιδέες που έχουν ενσωματωθεί στο νέο VDL Futura FDD2. Ήταν μέρος του σχεδίου για την ποιότητα που η VDL Bus & Coach επεδίωξε στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ανάπτυξη του νέου Futura FDD2 διώροφα να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία σχεδιασμού: είσοδος από εκείνους με εμπειρία του πραγματικού κόσμου. Ο τελικός στόχος δεν ήταν μόνο ότι το FDD2 θα πρέπει να είναι οικονομικά αποδοτικό, αλλά και να καταστεί όσο το δυνατόν ελκυστικότερο για τον ιδιοκτήτη, τον οδηγο, και πάνω απ 'όλα τους επιβάτες. Πριν από τη διαδικασία ανάπτυξης για αυτό το VDL Futura FDD2, η VDL Bus & Coach διαβουλεύτηκε με πολλούς χρήστες του προκατόχου της, Synergy, για να μάθουν ποιες βελτιώσεις και αλλαγές που θα θέλατε να δείτε στο νέο διώροφο τους. Στη συνέχεια, οι μηχανικοί και σχεδιαστές της VDL πήγε να εργαστεί με τις πληροφορίες που προέρχονται από αυτές τις συνεντεύξεις του πελάτη. Το αποτέλεσμα είναι μια σύνθεση από ό, τι οι μηχανικοί ήθελαν να δουν να επιτευχθεί όσον αφορά τεχνικές προδιαγραφές σχεδιασμού και τις επιθυμίες των πελατών. Ο τελικός στόχος για την VDL Bus & Coach είναι να δημιουργήσει μια εμπειρία για τους επιβάτες που είναι στο ίδιο επίπεδο με εκείνο πολυτελής λιμουζίνας. Η VDL Bus & Coach προσπαθεί να δημιουργήσει ένα βέλτιστο περιβάλλον για τα ταξίδια του επιβάτη, με το πιο ευχάριστο κλίμα που είναι  δυνατό στο VDL Futura FDD2.

Πνευματικά Δικαιώματα Bus & Coach Hellas © 2016. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος