ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η KVB κάνει την λεωφορειακή γραμμή 133 πλήρως ηλεκτρική με τα VDL Citeas

Η VDL Bus & Coach παρέδωσε οκτώ αρθρωτά Citea SLFA Electrics στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη μετάβαση αυτή. Μετά από μια εκτεταμένη δοκιμαστική φάση, η μεγάλη μέρα έφτασε το περασμένο Σάββατο: Η πρώτη 100% ηλεκτρική λεωφορειακή γραμμή της Γερμανίας είναι τώρα σε λειτουργία.

Ο Michael Groschek, υπουργός Μεταφορών του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, ταξίδεψε στην Κολωνία ειδικά για αυτό το αξιοσημείωτο γεγονός. "Τα χρήματα που επενδύονται σε αυτό το έργο έχουν δαπανηθεί καλάί. Χάρη στην καινοτόμο πολιτική της KVB, οι κάτοικοι της Κολωνίας θα δείτε για τον εαυτό τους ότι τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι έτοιμο για καθημερινή χρήση και άλλες εταιρείες μεταφοράς επιβατών θα είναι κίνητρο για να επενδύσουν σε αυτή την τεχνολογία », λέει ο Michael Groschek.

«KVB είναι ένας από τους πρωτοπόρους στον τομέα της E-Mobility. Οι πρωτοπόροι χρειάζεται πραγματικά να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες. Είμαστε λοιπόν ιδιαίτερα υπερήφανοι για το γεγονός ότι ήμασταν σε θέση να συνεργαστεί με KVB για να συμβεί αυτό », λέει ο Rémi Henkemans, διευθύνων σύμβουλος της VDL Bus & Coach.

Οι δημόσιες συγκοινωνίες στην Κολωνία

Η Ηλεκτρική κινητικότητα αποτελεί σημαντική εξέλιξη στις δημόσιες μεταφορές. Η Ηλεκτρική μεταφορά με λεωφορείο στις Μητροπόλεις συμβάλλει σε ένα καθαρότερο περιβάλλον, χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και ένα πιο ήσυχο και υγιεινό περιβάλλον. Η KVB βλέπει πολλές ευκαιρίες για το μέλλον της ηλεκτρικής κινητικότητας και κυρίως επικεντρώνεται σε μηδενικές εκπομπές μέσων μαζικής μεταφοράς, με μεγάλη χωρητικότητα επιβατών. Τα πλεονεκτήματα για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον που αναπτύσσεται περαιτέρω από την KVB, καθιστώντας την εταιρεία ένα σημαντικό εταίρο για την πόλη της Κολωνίας, όσον αφορά την εφαρμογή της πολιτικής για την προστασία του κλίματος και του περιβάλλοντος.

Ένα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση αυτής της πολιτικής έχει πλέον ληφθεί μέσω της μετατροπής της γραμμής 133 από ντίζελ σε πλήρως ηλεκτρική. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την KVB, η αντικατάσταση των diesel λεωφορείων με ηλεκτρικά λεωφορεία θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 520 τόνους ετησίως. Η Γραμμή 133, με μήκος περίπου 7 χιλιομέτρων και 13 στάσεις, συνδέει το σιδηροδρομικό σταθμό της Κολωνίας με την περιοχή Zollstock.

VDL Citea SLFA Electric

Το Citea SLFA Electric είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης χρησιμοποιώντας ένα παντογράφο. Ο παντογράφος είναι τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος πάνω από τον 2ο άξονα, έτσι ώστε οι επιβάτες να έχουν πάντα ελεύθερη διέλευση κοντά στις πόρτες. Η φόρτιση γίνεται σε δύο τελικές στάσεις. Η ισχύς φόρτισης είναι 250 kW και ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου 5-10 λεπτά. Οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες κατά τη νύχτα.

Οι πινακίδες προορισμού έχουν ενσωματωθεί στο παρμπρίζ, πίσω παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα. Η πόρτα εισόδου είναι επιπλέον ευρύ ώστε να διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο και την προώθηση της ροής των επιβατών. Πλήρης φωτισμός LED στο μπροστινό μέρος, τις πλευρές και πίσω παρέχει βέλτιστη ορατότητα κάτω από όλες τις συνθήκες.

Τα ηλεκτρικά Citeas έχουν χώρο για 43 καθήμενους επιβατες και 82 όρθιους. Οι επιβάτες επωφελούνται, ιδίως, από το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι πολύ πιο ήσυχα σε σύγκριση με τα συμβατικά λεωφορεία. Αυτή η σημαντική βελτίωση στην άνεση στο ταξίδι έχει ήδη εκτιμηθεί από τους επιβάτες κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής φάσης.

KVB

Kölner Verkehrs-Betriebe AG (KVB), η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία δημοτικών επιβατικών μεταφορών στη Γερμανία, παρέχει τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Κολωνία και τη γύρω περιοχή. Ο στόλος της αποτελείται από 367 τρένα και τα τραμ και τα περισσότερα από 300 λεωφορεία. Περίπου 3.400 εργαζόμενοι διασφαλίζουν ότι όλα λειτουργούν στις γραμμές περίπου 60 λεωφορεία, τραμ και σιδηροδρομικές κάθε μέρα. Περισσότεροι από 850.000 επιβάτες μεταφέρονται καθημερινά.

Πνευματικά Δικαιώματα Bus & Coach Hellas © 2016. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος