NEWS
01/06/2022
Καλωσορίζουμε το τουριστικό γραφείο Zorpidis travel services από τη Θεσσαλονίκη, στην οικογένεια της VDL οι οποίοι παρέλαβαν εχθές το νέο λεωφορείο του στόλου τους, ένα VDL FUTURA του 2013.
+01/03/2022
Τα κλειδιά του νέου τους VDL Futura 2011 παρέλαβαν σήμερα ο Κίτσος Βασίλης και ο Νάτσης Χρυσόστομος, οι οποίοι επιμένουν να επιλέγουν Ευρωπαϊκά λεωφορεία.+20/06/2017
Η ολλανδική εταιρεία δημοσίων μεταφορών Qbuzz παρήγγειλε 10 VDL Citeas SLFA Electric στο BRT (Bus Rapid Transit) από την VDL Bus & Coach bv.
+
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η VDL Bus & Coach παραδίδει το πρώτο Citea χαμηλού δαπέδου διώροφο για την BVG
Εκτεταμένες πρακτικές δοκιμές
Για να εξασφαλιστεί ότι εξακολουθούν να έχουν τους κατάλληλους πόρους μεταφοράς να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που κυμαίνονται ευρέως από μια αυξανόμενη πόλη, η BVG δοκιμάζει νέα λεωφορεία τακτικά. Μια βασική πτυχή των δοκιμών αυτών είναι η ροή των επιβατών, ειδικά μεταξύ άνω και κάτω κατάστρωμα, και ιδιαίτερα σε συνδυασμό με τον χρόνο αναμονής στις στάσεις και την πληρότητα στο άνω και κάτω κατάστρωμα. Εκτός από τις δοκιμές, διεξάγονται συνεντεύξεις για τις υποκειμενικές εντυπώσεις των επιβατών. Φυσικά, οι οδηγοί BVG συμμετείχαν στη δοκιμή ζήτησε επίσης να μοιραστούν τα ευρήματά τους.
"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία επιβατικών μεταφορών που έχει την ευκαιρία να δοκιμάσουν σε μεγάλο βαθμό αυτό το νέο όχημα,» δήλωσε ο Δρ Sigrid Evelyn Nikutta, Διευθύνων Σύμβουλος της BVG. "Είμαστε επίσης περίεργος να δω αν το VDL διώροφο ανταποκρίνεται στις αυστηρές απαιτήσεις μας όσον αφορά στην άνεση, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα κατά τη διάρκεια της φάσης δοκιμών, και κατά πόσον αυτό το λεωφορείο θα μπορούσε να είναι μια χρήσιμη προσθήκη στον υπάρχοντα στόλο BVG."
"Είμαστε περήφανοι να παρουσιάσει το πρώτο Citea διώροφο στον κόσμο για την BVG για χρήση στην πρακτική δοκιμασία τους, και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η BVG έχουν άλλη μία φορά την εμπιστοσύνη σε μας," δήλωσε η
Citea DLF-114
Κατά την ανάπτυξη του νέου VDL Citea DLF (Διώροφo Χαμηλού όροφου), η βέλτιστη χρήση θα γίνει από το σύστημα της μονάδας γύρω από το οποίο η περιοχή Citea είναι χτισμένο. Χάρις στον έξυπνο συνδυασμό υπερκατασκευής του οχήματος και ένα ελαφριάς κατασκευής χαμηλού δαπέδου, το Citea DLF έχει επίσης χαμηλό καθαρό βάρος, η οποία οδηγεί σε εξαιρετική οικονομία καυσίμου και τις ελάχιστες εκπομπές βλαβερών καυσαερίων. Προσθέστε σε αυτό και την μεγάλη διάρκεια ζωής και το αποτέλεσμα είναι το μέγιστο «Κέρδος της κυριότητας».
Για τους επιβάτες, το VDL Citea DLF-114 προσφέρει κάποια extras και καινοτομίες σε σχέση με τα λεωφορεία στην τρέχουσα στόλο της BVG. Οι σειρές των καθισμάτων στο επάνω κατάστρωμα είναι εξοπλισμένα με συνδέσεις USB. Μέσω μια οθόνη στο κάτω κατάστρωμα οι επιβάτες μπορούν να δουν πόσες θέσεις είναι ακόμα ελεύθερες στο επάνω κατάστρωμα. Η περιοχή επιβίβασης έχει θερμαινόμενο δάπεδο. Επιπλέον, το Citea DLF διαθέτει ένα νέο, καινοτόμου φιλοσοφίας εσωτερικού. Η επίστρωση δαπέδου στο χώρο επιβίβασης, στις σκάλες και στην ανώτερη επιφάνεια καταστρώματος γίνεται σε πιο ανοιχτό χρώμα και το ύφασμα του καθίσματος έχει ένα εντελώς νέο χρώμα. Λάμπες LED στην σκάλες παρέχουν καλύτερη ορατότητα. Μικτό φωτισμού και έξυπνες χειρολαβές στη δεύτερη πόρτα παρέχουν βέλτιστη οπτική στους επιβάτες και καλύτερο προσανατολισμό όταν επιβίβαση και την αποβίβαση.
Η Αρχή Μεταφορών του Βερολίνου (BVG)
Τρία εκατομμύρια άνθρωποι ταξιδεύουν σε λεωφορεία, τραμ και μετρό στο Βερολίνο κάθε μέρα. Αυτό είναι σχεδόν ισοδύναμη με ολόκληρο τον πληθυσμό της πόλης. Η Αρχή Μεταφορών του Βερολίνου μεταφέρει όχι λιγότερους από 978 εκατομμύρια επιβάτες το 2014. Η μεγαλύτερη επιχείρηση αστικών συγκοινωνιών της Γερμανίας λειτουργεί συνολικά 10 γραμμές του μετρό, 22 γραμμές του τραμ και λεωφορείων 151 γραμμές, εκτός από πέντε δρομολόγια οχηματαγωγών. 173 σταθμούς του μετρό, 808 στάσεις του τραμ και περίπου 6.500 στάσεις λεωφορείων αποτελούν τη ραχοκοκαλιά για την κινητικότητα στις γειτονιές και συνοικίες. BVG και S-Β