After sales

After sales

Ένας ακόμα λόγος που ηVDL Bus & Coachξεχωρίζει από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης είναι η σημαντική διαφορά της στο ποιοτικό επίπεδο του After Sales Service, δηλαδή στις παρεχόμενες υπηρεσίες κατόπιν της πώλησης ενός λεωφορείουVDL.

Ένα πολύ μεγάλο για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα σύνολο εργατικού δυναμικού στην Ολλανδία, συντελούμενο από ειδικευμένους μηχανολόγους και μηχανικούς φροντίζουν για την μέγιστη εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών λεωφορείων VDL αλλά και των εξουσιοδοτημένων συνεργείων για την ασφαλή πορεία του οχήματος από την ημέρα του τελευταίου ελέγχου της παράδοσης στην Αντιπροσωπεία, έως και την τελευταία ημέρα της κυκλοφορίας του στους δρόμους.

Σημαντικός σταθμός στην ανάπτυξη του After Sales Service υπήρξε η δημιουργία του on-line BASIS (Bova After Sales Information System) που έλαβε χώρα το 2000. Πιο συγκεκριμένα, τοBASISείναι ένας πληροφοριακός δικτυακός χώρος στον παγκόσμιο ιστό (Internet), όπου τα τμήματα After Sales Service της κάθε χώρας επικοινωνούν και καταχωρούν όλα τα συμβάντα στην πορεία ζωής των λεωφορείων BOVA, αλλά και προσωπικά τεχνικά σχόλια. Για παράδειγμα, κάθε βλάβη που επιβαρύνει το ιστορικό ενός λεωφορείου VDL, μετεγγράφεται σε συγκεκριμένο τομέα καταχώρησης, που στο τέλος κάθε εβδομάδας συλλέγεται από τα τμήματα ¨ερευνών και ανάπτυξης υλικών¨ με σκοπό να βρεθεί άμεση λύση σε θέματα που τείνουν να βλάψουν την γραμμή παραγωγής αλλά και προς βοήθεια μεμονωμένων περιπτώσεων που υπάρχει ανάγκη εστίασης και αποτελεσματικής αντιμετώπισης του πιθανού προβλήματος.Το BASIS έχει τεράστια επιτυχία αν κρίνει κανείς ότι οι πιθανές βλάβες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν ένα λεωφορείο μας σε “brakedown” έχει μειωθεί σε ποσοστό αμελητέο, ενώ αυξήθηκε η ικανότητα πρόληψης, που η μόνη επιβάρυνση έρχεται στο γεγονός ότι ίσως ο ιδιοκτήτης καλεστεί να περάσει 2 ώρες στο συνεργείο.

Ένα επίσης μεγάλο πλεονέκτημα του After Sales Service της VDL Bus & Coach είναι η συνεργασία με το“ITS” (International Truck Service) που με την άψογη υποστήριξη της DAF, παρέχεται 24ωρη επιτόπου μηχανική υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης από τουλάχιστον 1000 σημεία σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Από το καλοκαίρι του 2003 λειτουργεί μια τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης, που απαντά σε ερωτήματα τεχνικού ενδιαφέροντος και ανταλλακτικών, αλλά και σε πληροφορίες των μεταχειρισμένων λεωφορείων BOVA που η αλλαγή ιδιοκτητών έφερε στην άγνοια τον τελευταίο ιδιοκτήτη σχετικά με τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου του.

Το δίκτυο συνεργείων επισκευής των λεωφορείων μας, είναι συνεχώς σε ανοδική πορεία που με την απόδοση ειδικών σεμιναρίων από τους ίδιους μηχανικούς του εργοστασίου τουλάχιστον 2 φορές ανά έτος σε κάθε κλάδο ειδίκευσης καθιστούν την διάγνωση αλλά και την επισκευή των βλαβών ενόςVDLμια απλή πια υπόθεση και όχι μια οδύσσεια που αναγκαστικά θα υποστεί ο ιδιοκτήτης ή ο οδηγός.

Τέλος, τα γνήσια ανταλλακτικά VDL είναι ένας σημαντικός λόγος μιας άρτιας ¨μακροζωίας¨  αλλά και καλλωπισμού των λεωφορείων μας που πλέον είναι διαθέσιμα από την δική μας Ελληνική Αντιπροσωπεία στις κεντρικές εγκαταστάσεις μας Λ. Αθηνών 218 με ιδιαίτερα προσιτές τιμές που σκοπεύουν να ωθήσουν ξανά τους ιδιοκτήτες VDL στην επιλογή του γνήσιου ανταλλακτικού χωρίς να τους τρομάζει το κόστος.

Το After Sales Service της VDL Bus & Coach γράφει την δική του επιτυχημένη ιστορία καθημερινώς, αφήνοντας πίσω ικανοποιημένους πελάτες, που αύριο θα τους συναντήσει ξανά να χαμογελούν σαν και την πρώτη μέρα παραλαβής του νέου τους μοντέλουVDL BOVA, BERKHOF, JONCKHEERE.

Πνευματικά Δικαιώματα Bus & Coach Hellas © 2016. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος